Wednesday, February 16, 2011

Amazing God

Ek is regtig so amazed met my God.  Sjoe, Hy is regtig A M A Z I N G! 

Kyk, dit het regtig woes gegaan met ons.  Woes voel half nie eers vir my na die regte woord nie.  Woester as woes se woeste.  Ons was 'down and out'.....finished!  Daar was regtig nie meer hoop vir ons nie.  Die wat my ken weet dat ek nou van finansiël 'down and out' praat. 

Henno se foon het non-stop gelui van mense vir wie ons geld geskuld het.  Ons kliënte het met sulke drip en draps betaal, dit was terrible.  Ons kon nie meer ons huur betaal nie. Hoe ons geeet het is regtig nog 'n wonderwerk.  Die kar wat ons gery het was 'n geleende kar ens ens ens.  Ek kan julle nog lank besig hou met baie stories van ons woeste tyd, maar vandag is my hart vol van hoe amazing my God is en dis wat ek wil share.

Vandat Henno hierdie werk in Natal gekry het gebeur dinge net.  Ons ervaar regtig soveel guns dat dit soms moeilik is om dit in te neem.  Sjoe, waar begin ek.....

Henno doen so goed by die werk.  Hy is in sy element.  Daar kon wragties nie 'n beter werk vir hom gewees het as hierdie ene nie.  Henno is 'n entrepeneur en hou daarvan om sy eie ding te doen en te kan droom oor 'n besigheid.  Hier is sy broodtjie aan albei kante gebotter.  Hy werk tog vir 'n baas, maar die hele Natal is sy baby.  Hy kan maak net wat hy wil hier.  Obviously check hy maar met sy baas, maar as hy nog 'n tak wil oopmaak, kan hy.  As hy mense wil aanstel, kan hy ens ens ens.  My man is weer my man.  Die woeste tyd het hom gebreuk en vandag staan hy weer regop met sy skouers mooi terug, sy kop gelig en sy kroon terug op sy kop.  Ek is sooooo trots op hom.  Van al die 42 takke het hy die nr1 tak en een van sy ander takke is of nr 2 of 3.  Ons verdien nou 3x meer as wat ons ooit gedink het om te verdien.  To top it all off het sy baas ook nog hierdie week vir Henno laat weet dat vir elke nuwe tak wat Henno oopmaak is hy 'n 30% aandeelhouer, sonder enige kapitale insette.  WAAAAAATTTTTT????? Nou as jy dit nie guns noem nie dan weet ek nie.  A M A Z I N G     GOD!!!!!

Nog iets amazings is die feit dat gebed regtig egtig werk.  Op 'n stadium in die Kaap het ek baie hieraan begin twyfel, maar die Here het daardie twyfel dubbel en dwars kom herstel.
Ek het vir 'n great bediende begin bid toe ons Pietermaritzburg toe trek.  Hulle word so deel van jou lewe en dit was vir my belangrik dat ons iemand ouliks in die huis het.  Eendag staan ek sommer ek kyk op die Spar se community board of daar nie 'n bediende is nie.  Ek sien toe 'n "Gloria" se ad, en sê vir die Here dat ek vir die een wat na my huis se hek toe kom 'n kans sal gee om by ons te werk. 
Wel, seker 'n dag of twee later is daar iemand by die hek.  Ek gesels toe met haar en sê vir haar dat sy Vrydag moet kom en dan sal ons praat.  Net toe sy wil loop vra ek haar wat haar naam is;  "Gloria", sê sy so ewe.  AMAZING!!!!
Gloria is regtig 'n engel.  Alles wat ek nog ooit in 'n bediende wou hê is sy.  Elke aand sê ek vir Henno sy is amper te goed om waar te wees.  Sy is vriendelik en regtig baie oulik met die kinders.  Sy maak fantasties skoon en dan hoef ek haar ook nie eers heeltyd te sê wat om te doen nie, as ek maar weer sien was sy die vensters, of pak die kaste reg.  My gebed is beantwoord en ek staan weereens amazed. 

That is my AMAZING GOD!!!

1 comment:

  1. Wow Vriendin! Jou mail is so encouraging... en 'n groot testimony.

    ReplyDelete